torsdag, juni 20, 2013

Och sen då?

Sakta men osäkert börjar mitt syrum ta form. Väldigt sakta. Väldigt osäkert. Nu är i alla fall alla saker i rummet, men inte mycket mer än så:

Heh!

Golvet kan man knappt gå på. När hann jag skaffa alla dessa tyger, lådor, böcker, mönster, tidningar och allt annat en kviltare måste ha för att överleva?! Hur som helst - nu finns det trots allt ett rum att trycka in allt i! ;D

Olidligt varm har dagen varit, kvällen är ljum och härlig, men imorron väntar storm med klass 1-varning. Fast det är ju klart - det är ju midsommarafton, så vad annat kan man förvänta sej :)

Kram på er där ute!

2 kommentarer:

  1. Det låter härligt att Du har ett rum till Ditt förfogande där Du bara kan "gotta" Dig med tyger och mönster. Nu börjar tiden då Du får "boa in" Dig i Ditt syrum.

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Dollandesign! Ibland sitter jag bara rakt upp och ner och planerar var jag ska lägga alla saker - och jag ser så fram emot att börja sy igen!
      Kram på dej!

      Radera