söndag, november 04, 2012

Inte söndag igen!

Ännu ett lov försvann i raketfart. Och inte fick jag nått vettigt gjort heller! Sydde fast 24 knappar på dotterns advenstkalender för en vecka sen. Förutom det har jag mest suttit och stirrat rakt in i väggen (läs TV:n) eller gjort tappra försök till att underhålla min käre far som varit på ett uppskattat 5-dagars besök :)

En skojsig bild ska jag bjuda på i alla fall :D Har hittat denna på facebook:




En dag i taget är vad som gäller nu - måste hålla ända fram till jul! Varför känns den här mörka tiden på året alltid så tung och oändligt lång!? Jag vill ha snööööööö!!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Tänk vad jag var med på vad du skrev helt och hållet. Tänkte komma med några glada tillrop och så läste jag din sista mening. Och hela mitt förtroende för dig bara sjönk. "Jag vill ha snöööööö!!" ???

    Jösses... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heheh Åsa, du måste snart lära dej att uppskatta snö! If you can't beat the snow join it!! :D
      Kram på dej!

      Radera
  2. Hei! Noen dager er bare sånn at en ikke får gjort noe som helst, de er 'tunge', rett og slett. Men å ha besøk av din pappa må jo ha vært koselig. Skal se du får sylysten tilbake før du vet ordet av det! :) Tenk heller på meg som må feire jul i +30C og da uten snøøøøøøøøøøøøøøøøø! :)))

    SvaraRadera