onsdag, juni 20, 2012

Utställning!

Om du har vägarna förbi (vilket man sällan har när det gäller Holsljunga ;) eller är sugen på en liten bilutflykt helgen efter midsommar - då kan jag varmt rekommendera dej att ta en sväng förbi Knallekviltarnas sommarutställning!

Förra sommarens utställning i Kajsas lada blev en succé, och eftersom vår utställningsgrupp har en tendens att lyckas göra våra utställningar väldigt vackra vågar jag garantera att även sommarens utställning blir mycket lyckad :D

Utställningen pågår mellan den 29 juni och 1 juli. Öppet kl. 10 - 17 alla 3 dagar. Du hittar länken med vägbeskrivning här, finns även på Knallekviltarnas hemsida. I den vita rutan kan du sedan välja "vägbeskrivning" och skriva in din egen adress, så letar google upp den snabbaste vägen dit :)

Det kommer att finnas lotter, tyger och fika till försäljning (en hel del laktosfritt). Tyvärr kommer ni inte att få se det stora gröna täcket som jag kviltade för föreningens räkning i våras eftersom jag ju totalsabbade det :S

Idag är det min första riktiga semesterdag. Fick sommarlov för en vecka sen, men har jobbat extra med ett 5-dagars projekt på skolan. Idag är jag helt slut, hade säkerligen sovit än om inte KS ringt och väckt mej kl. 11.30...

Vi ses väl i Holsljunga?! Kram på er!

Man kanske skulle försöka sej på nått sånt här idag :D
"Quiltville" lägger ut sånna här roliga bilder på sin facebook-sida titt som tätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar