söndag, april 01, 2012

Söndagsfunderingar

Igår vaktade jag högskoleprovet för jag-vet-inte-hur-mångte-gången i rad. Det är rätt rofyllt att sitta mer eller mindre rakt upp och ner från kl. 9.00 till kl. 17.00. Att man dessutom får en rätt bra slant för det stör ju inte heller ;)

Förra veckan skar jag som besatt (nästan). Jag ökade kraftigt antalet bitar till systers Double Wedding Ring-kvilt! Jag är helt färdig med 3 av de 7 tygerna. Sen har jag ju det vita tyget oxå, men där behöver jag inte så många bitar.


 Hur man håller reda på var man är:


Nå'nstans i allt detta skärande gnager skuldkänslorna över att jag faktiskt borde vara mitt upp i inläsning av material till min masteruppsats - men icke! Så mycket annat  har kommit mellan de sista två månaderna - typ livet.

Kram på er alla!

1 kommentar: