torsdag, november 17, 2011

Pysslar lite

Ända sen vår dotter föddes för drygt 3 år sen har jag funderat av och till på att sy en adventskalender till henne. I Birmingham hittade jag en massa söta julpaneler som jag nu har satt ihop till en bård runt en vit mittruta. Eller, jag ska snart sy på samtliga fyra sidor runtom...

Fruktansvärt dålig bildkvalitet, hoppas ni överlever! En del bilder sitter snett p.g.a. att panelerna är skurna från stadkant till stadkant och inte längs med stadkanten. Inte mitt fel! ;D

  Den här supersöta lilla stjärnan är jag helförälskad i! Den finns med 2 gånger runt bården.

Snart hoppas jag ha en hel adventskalender att visa upp. Den stora mittrutan kommer att få en gran av stjärnor - även den en idé jag fick med mej från Birmingham.

Storkram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar