torsdag, juni 02, 2011

Birmingham here I come!

OMG OMG OMG OMG (= Oh my god - för alla er som inte är insatta i alla förkortningar som flyger runt huvudet på en i dessa tider ;D
Hur som helst! OH MY GOD!!!
Jag har preciiiiiiis bokat en resa till BIRMINGHAM och the Festival of Quilts!!!!!! Oh My God!! Bara jag en hel helg, ingen sambo, ingen dotter! Bara jag och flera tusen kviltar och kviltfantaster! Bokade resa och hotell via www.supersavertravel.se.
Har till och med lyckats boka både en liten workshop och 2-dagars-entrébiljett via Twisted Threads hemsida. 2-dagars-biljetter måste man - fick jag veta via mail - boka på förhand, supersvårt att hitta var på hemsidan man gör det, så där vill jag ge dom en rejäl känga...
Jösses! Det känns fortfarande overkligt!
Superduperkram på er alla!
Inlägg utan bilder är lite halvtråkiga så här en bild på min morsdagsbukett!

1 kommentar:

  1. WOOOOOW!!! Va kul!! Hoppas du får det riktigt, riktigt bra!
    Söt bäbis :DD

    SvaraRadera