lördag, november 13, 2010

När jag vinner storvinsten

Eftersom jag inte har nått annat för mej denna tidiga lördagskväll har jag surfat runt och hittat mängder med saker jag vill ha. Konstigt det där ;) Hur man alltid hittar nått man vill HA fastän man egentligen inte behöver det...


Men när jag blir rik ska jag köpa mej följande:

Glöggmuggar från Höganäs. Ok, dom är inte sååå dyra, t o m jag skulle ha råd med dessa. Faktum är att jag faktiskt behöver glöggmuggar ;)

En stycken radio vid namn Tivoli Audio PAL för ca 2000 kr (Stööööön!) Skulle va nått det när man sitter och syr!



Givetvis vill jag HA en Kitchen Aid köksmaskin oxå (man är väl ett Nigella fan!!). En solgul dito skulle passa alldeles perfekt i vårt kök. I alla fall inbillar jag mej det - sanningen är väl den att jag skulle få köpa en egen köksö till den om den ska få plats överhuvudtaget :P Ja, vad kostar dessa grandiosa maskiner då? Nånstans från 3.5oo och uppåt , beroende på vilka tillbehör man vill ha, och på vilken kampanj man råkar på.



Men erkänn att den är FANTASTIC!

;D

2 kommentarer:

  1. Den där rosa saken skulle jag vilja ha, och glöggmuggarna, men den knallgula skulle nog få mej, gul-hataren, att rysa längs hela ryggraden och gnissla tänder. Finns den inte i rosa? ;)
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Den finns i 26 färger :)
    http://www.bagarenochkocken.se/shop/
    scrolla ner tills du hittar dom

    SvaraRadera