tisdag, december 01, 2009

Idag det är första da'n på ...

DECEMBER!
Liten bäbis har fortfarande feber - för tredje dan i rad. Fortsätter det så här så lär hon få stanna hemma från dagis hela denna vecka. Och jag från jobbet....
MEN! inget ont som inte för nått gott med sej! Har haft en liten stund till surfing (på nätet alltså :) idag. Inte varje dag det händer. Och gissa vad jag hittade! En alldeles fantastisk blog:

Titta på hennes helt underbara julquilt! Jag blir såååå frestad att slita fram symaskinen ur garderoben. Ja, ja. Va e väl en bal på slottet?
Just nu skulle ett mycket mindre projekt passa mej bättre. Kanske en sånhäringa julduk som AnnaLena i Knallekviltarna sytt:

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas "lilla bäbisen" kryar på sig, det är alltid jobbigt när barnen är sjuka.
    Visst rusar tiden iväg, 3 veckor kvar till jul!!?? Har tänkt sy en massa till jul, men kom underfund med att det hinner jag aldrig, så jag ska ta det lungt...tror jag. Ha det så bra och krya på er!

    SvaraRadera