onsdag, juli 01, 2009

Paniiiiiiiiik!

Oj! Vaknade upp idag och insåg att det är mindre än en månad kvar till liten bäbis födelsedag!! Och jag har inte ens börjat planera hennes present än. Givetvis måste det bli en kvilt, men i vilket mönster!!?? Och i vilka färger!!??
Ojojojojojojoj!
Förslag tages tacksamt emot!

Lite ögongodis ska ni få idag oxå :) Det här urläckra kortet hittade jag av en händelse för några år sen när jag skulle betala en bok på Akademibokhandeln. Då hade jag precis börjat sy lapptäcken, så tanken på att köpa på mej några stycken fanns inte. När jag äntligen "håxa me" (finlandssvenska för nånting i stil med "komma på andra/bättre tankar")
var de slutsålda. Men ett kort har jag i alla fall! Och nu får ni oxå se det :)

Man kanske skulle försöka sej på en sån kvilt nån gång... Scrappy quilts e ju lixom min grej helt och hållet! :))

1 kommentar:

  1. Vilket fint kort! Synd att du inte köpte fler, men bra att du köpte ett i alla fall!

    Bebiskvilt, ja något enkelt och färgglatt kan passa tycker jag. En enkel scrappy Irish chain med hjärtan i de tomma rutorna? Hur fint som helst.

    - Anna i Åkarp, sy.lugnagatan.net

    SvaraRadera