söndag, juni 28, 2009

Jag har farit med osanning

Oj hoho! När jag började stöka runt i oredan kring min symaskin upptäckte jag att jag ju hade köpt ytterligare en kan-inte-leva-utan-grej under NQT... :))
Jag som trodde att jag bara hade köpt 4 saker + en mängd pins! Men se det var inte sant! För det här köpte jag oxå!
Det är en Bow Maker från Clover. En liten grej som man kan göra sånna där ursöta rosetter med och dekorera t.ex. presenter och annat grejsimojs.
Det här betyder med andra ord att jag har fyra av Clovers bara-måste-ha-mojänger: 2 st Yo-yo:sar, en sweetheart rose maker och så rosett-mojängen. En vacker dag kanske ni får se några resultat av dessa oxå ;)
Om du inte kan vänta med att se mina resultat kan du kika på några av de tutorial-videor som finns på Clovers hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar