torsdag, juni 25, 2009

Flower Fairies!

En panel med Apple Blossom Fairies (av Cicely Mary Barker) köpte jag under NQT från ett finskt företag (minns inte vad de hette...). De hade tydligen sålt slut på tygerna med de små bilderna när jag kom fram, men när jag såg den här så var jag fast! Köpte bara en, för va tusan ska man ha dem till - egentligen... ?! Jag kanske syr en bård runt och hänger den i liten bäbis rum. När hon nu får ett eget rum nån gång i framtiden :)

Har nån sett några sånna här jätte"klädnypor" i Sverige/Finland? Köpte dem för ett antal år sen i Japan. De har flera olika storlekar - de här stora används när man luftar täcken och madrasser (futon). Hade jag vetat att de typ aldrig skulle komma till de här breddgraderna hade jag köpte med mej en massa och delat ut till höger och vänster :) Användbara är de, som sagt var!
Ja, jaa, man kanske åkter dit igen - om en så där 10 - 15 år....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar