tisdag, juni 16, 2009

Änglar!


En ängel i form av ett pin fick vi "änglar" som ställde upp och var värdinnor under NQT 2009. Jaaaaaag var en sån ängel. hihi! Så här fin(t) är pinnet/pinnen/pinset (vad tusan säger man i bestämd form singular?!) - the pin :)

Design Britt-Inger Jönsson, om jag inte minns helt fel. Det delas ut av Rikstäcket som tack för att man ställt upp och gjort nått speciellt för föreningen. Så nu räknas man till de speciella. Hihi. Så nur har jag ÄNNU ett pin som jag lägger till min samling "Quilt-relaterade pins" (har ju en annan samling pins oxå - Hard Rock Café pins - men de kan jag berätta mer om nån annan gång :)

Annars har sommarlovet börjat. Jag har precis just nu ikväll avslutat en kurs i mentorsutbildning här på högskolan, så snart ska jag väl orka ta tag i nått UFO. Och jag har ju tidigare lovat att lägga ut fler bilder och berättelser från NQT. Lägger ut en av mina favoritbilder redan nu:

Detta är RutViola bredvid sitt självporträtt. RutViola är medlem i (och en av grundarna av) Kuberna i Göteborg. Hon är även medlem i Red Hat Society, därav den underbara utstyrseln. Tyvärr tar Red Hat Society endast emot medlemmar som är 50 +. Nåja, nått att sikta på om sisådär 20 år :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar